ECM – Sisteme de management al fluxurilor de lucru, dms, arhivare

Incepand cu 2003, participam la implementarea de sisteme de management al fluxurilor de lucru si al documentelor, bazate pe portofoliul de produse a celui mai mare producator german de software ECM si furnizor direct de solutii end-to-end in domeniul de transfer al informatiilor.

Servicii profesionale

In acesta perioada am implementat procese business si proiecte de management electornic al documentelor pentru clienti din sectorul public si privat din Austria si Romania.

In multe dintre cazuri am participat in intregul ciclu de viata al proiectului ca profesionisti subcontractati din domeniul tehnic, incepand prin a oferi suport tehnic in activitatile de presales si sales, livrand servicii profesionale atat in faza de analiza cat si in conducerea implementarii sistemelor, pana la activitati de deployent.
Un rezultat important al acestei experiente a constat si acumularea de cunostinte de Enterprise Content Management, respectiv al portofoliului de produse SER cat si in relatiile profesionale bune, dezvoltate cu clientii.

Integrari, Solutii la cheie

Nici unul dintre proiectele noastre nu a fost un proiect de implementare standard. In toate cazurile au fost solicitate cerinte specifice domeniului de activitate, implementate peste functionalitatile ECM standard sau a fost nevoie de integrare cu sisteme externe pentru atingerea scopului de proiect.

Proiecte de referinta in aceasta directie pot fi numite Fluxul de lucru in domeniul Leasing pentru o banca franco-romana, de asemenea integrarea GIS pentru un client roman din sectorul public.
Implementate ca web service business facade, in ambele cazuri sistemul fluxurilor de lucru a functionat ca orchestration service pentru automatizare, coordonari automatizate si management automatizat pentru procesele complexe de business din domeniul leasing, respectiv cadastral, iar alte subsisteme ECM precum DMS sau arhivare au oferit functionalitati de stocare a continutului.

Flux de lucru, Managementul documentelor, Entersprise Content Management

Ce este un flux de lucru?

Un sistem de management al fluxului de lucru este un sistem informatic care gestioneaza si defineste o serie de sarcini in cadrul unei organizatii pentru a produce un rezultat final sau rezultate finale. Sistemele de management al fluxului de lucru permit utilizatorului sa definească fluxuri de lucru diferite pentru tipuri diferite de locuri de munca sau de procese. De exemplu, intr-un context de productie, un document de design ar putea fi dirijat in mod automat de la proiectant la directorul tehnic, apoi la inginerul de productie. La fiecare etapa in fluxul de lucru, un individ sau grup este responsabil pentru o anumita sarcina. Odata ce sarcina este completa, software-ul fluxului de lucru asigura ca persoanele responsabile pentru urmatoarea sarcina sunt notificate si primesc datele de care au nevoie pentru a executa stadiul lor de proces. Sisteme de management al fluxului de lucru, de asemenea automatizeaza sarcinile redundante si se asigura ca sarcinile nefinalizate sunt parcurse.

Ce este managementul documentelor?

Un sistem de management al documentelor (DMS) este un sistem informatic (sau un set de programe), utilizat pentru a urmari si stoca documente electronice si / sau imagini ale documentelor pe hartie. Acesta este, de obicei, de asemenea, capabil sa tina evidenta diferitelor versiuni modificate de catre utilizatori diferiti (arhivare). Termenul se suprapune intr-o oarecare masura cu conceptul de sistem de management al continutului. Acesta este adesea vazut ca o componenta a sistemului de Enterprise Content Management (ECM) si legat de gestionarea valorilor digitale, a imaginilor, sisteme de fluxuri de lucru si sisteme de gestionare a inregistrarilor.

Ce este Enterprise Content Management?

Enterprise Content Management (ECM) se constituie din strategiile, metodele si instrumentele utilizate pentru a captura, administra, stoca, pastra si oferi continutul si documentele referitoare la procesele de organizare. ECM acopera gestionarea de informatii in cadrul domeniului de aplicare a intregii intreprinderi, indiferent daca aceasta informatie este in formă de un document pe hartie, un fisier electronic, un flux de imprimare de baze de date, sau chiar un e-mail.